Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
Omdat jouw aankoop reeds door onze systemen geboekt werd en de betaling geïnd, kan de bestelling normaal niet geannuleerd of omgeruild worden via e-mail of telefoon (zie ook onze verkoopsvoorwaarden).
Zolang de filmvertoning nog niet gestart is, kan je ons via de knop ‘Stel je vraag’ hieronder contacteren om jouw ticket(s) te laten annuleren wegens ziekte. Vermeld steeds jouw reservatiecode, je vindt deze in de ticketmail bij de barcode rechts bovenaan. Dit geldt niet voor evenementen, die tickets kunnen niet geannuleerd worden.
Je kan jouw ticket(s) ook ter annulatie of omruiling aanbieden in de Kinepolis bioscoop voor dewelke je tickets kocht, zolang de vertoning nog niet gestart is. Voel je je ziek? Blijf dan zeker thuis en kom niet naar de bioscoop.
Is de filmvertoning gestart? Dan kunnen we helaas geen compensatie voorzien. Klik hier voor meer informatie indien de voorstelling reeds gestart of voorbij is.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?