Kan ik met elk toestel mobiel tickets bestellen?
Door de grote verscheidenheid aan mobiele toestellen op de markt, is het mogelijk dat de weergave van de ticketing module niet steeds optimaal is.
Als je dit ervaart, zou het een grote hulp zijn als je een screenshot kan sturen naar tickets@kinepolis.be, samen met het type toestel en de versie van het operating systeem dat je gebruikt. Zo kunnen we de ticketing module verder optimaliseren voor alle gebruikers.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?