Ik vind mijn voorstelling niet terug in het online ticketingsysteem, wel op de website.
Wanneer je een voorstelling wel terugvindt op kinepolis.be, maar niet na het doorklikken naar het online ticketingsysteem, kan dit verschillende oorzaken hebben.
Bij zeer populaire vertoningen met een beperkte capaciteit of grote filmreleases, kan het zijn dat je voorstelling al is uitverkocht. Onze collega's plaatsen dan een melding op de informatiepagina van de film of voorstelling. In het online ticketingsysteem zal je hier niet altijd een melding van krijgen. De voorstelling is dan niet beschikbaar in de lijst van voorstellingen waarvoor je tickets kan kopen.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?