Hoe kan ik online tickets kopen?
Op de kinepolis.be startpagina krijg je een overzicht van alle films te zien. Om jouw filmoverzicht te verkleinen en doelgericht te zoeken kan je verschillende filters selecteren en invullen zoals:
- Jouw bioscoop
- Datum
- Extra filters (dit menu kan je uitvouwen door op het vergrootglas rechts te klikken)
- Label
- Events
- Genre
- Rating
- Land
- Versie (Nederlandstalig, origineel, Franstalig, ...)
- Formaat (digitaal (2D), 3D, 4DX, IMAX, Laser Ultra, Dolby Atmos, ...)
Hierna krijg je alle films en/of events te zien volgens jouw geselecteerde filters. Door op een film naar keuze te klikken, ga je verder naar de informatiepagina over deze film.
Maak vervolgens je keuze:
- Bioscoop
- Datum
- Film
- Uur van de voorstelling
Nadat je je keuze hebt gemaakt, klik je op het gewenste uur.
Via die weg kom je terecht in ons online ticketingsysteem waar je:
- De code van de bioscoopvoucher, Movie Card, Family Card of promotiecode kan valideren
- Het aantal (bijkomende) tickets selecteert
- De gewenste plaatsen in de zaal kiest
- Je naam en e-mailadres registreert (zodat we je je online ticket via e-mail kunnen toesturen)
Tenslotte kies je de betaalwijze waarop je je tickets wenst te betalen. Vervolgens word je naar de veilige zone van het betaalportaal geleid waar je de betaling kan afronden.
Na je betaling, zie je de bevestiging van je aankoop. Je kan deze pagina meteen afdrukken of bewaren als PDF. Deze bevestiging wordt je ook apart via e-mail doorgestuurd zodat je de barcode kan laten scannen vanaf je smartphone of je ticket kan toevoegen aan je Wallet. Jouw tickets kan je ook raadplegen in de Kinepolis applicatie wanneer je bent ingelogd op je My Kinepolis profiel waarmee je de tickets aankocht.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?