Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail met ticket heb ontvangen na een online aankoop?
Je kan je online ticket ook terugvinden via jouw profiel op onze website. Volg onderstaande instructies om het ticket terug te vinden en te downloaden:
1. Log je in of maak een account aan met het e-mailadres waarmee je het ticket hebt gekocht via kinepolis.be/nl (bovenaan de pagina).
Volg de volgende instructies als het de eerste keer is dat je inlogt via My Kinepolis:
- Vul je e-mailadres in onder 'Account aanmaken'.
- Klik op de link in de e-mail die je krijgt om de aanmaak van je account te finaliseren en om je profiel te bekijken.
2. Ga naar je profiel, klik op je naam en kies 'mijn profiel' uit het menu.
3. Je vindt je ticket terug onder 'Mijn tickets'.
Vind je ook daar je ticket niet terug?
Contacteer ons via onderstaande knop 'Stel jouw vraag' en vergeet zeker onderstaande info niet te vermelden/mee te sturen:
- Indien mogelijk, een betalingsbewijs waarop je sessienummer (de mededeling van de transactie) staat vermeld.
- Indien er geen betalingsbewijs beschikbaar is: bioscoop, voorstellingsdatum en -uur waarvoor je tickets kocht en het zaalnummer.
- Het e-mailadres waarmee je de tickets aankocht.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?