Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?
Indien je ons je gegevens doorstuurt of contact opneemt met jouw Kinepolis bioscoop, gaan we zo snel mogelijk na of jouw verloren voorwerp is teruggevonden en nemen we contact met je op. Vergeet zeker volgende gegevens niet te vermelden:
1. Naam en contactgegevens
2. In welke bioscoop je iets bent verloren
3. Wat je juist bent verloren (eventueel met omschrijving)
4. Op welk tijdstip
5. In welke zaal (film, zaalnummer en/of zetelnummer)
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?