Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?

FAQ >> Online ticketaankoop >> Huidige pagina

Omdat jouw aankoop reeds door onze systemen geboekt werd en de betaling geïnd, kan de bestelling normaal niet geannuleerd of omgeruild worden via e-mail of telefoon (zie ook onze verkoopsvoorwaarden). Een tijdelijke uitzondering hierop geldt wegens covid-19.

Zolang de filmvertoning nog niet gestart is, kan je ons via de knop ‘Stel je vraag’ hieronder contacteren om jouw ticket(s) te laten annuleren wegens ziekte of quarantaine (covid-19). Vermeld steeds jouw reservatiecode, je vindt deze in de ticketmail bij de barcode rechts bovenaan.

Je kan jouw ticket(s) ook ter annulatie of omruiling aanbieden in de Kinepolis bioscoop voor dewelke je tickets kocht, zolang de vertoning nog niet gestart is. Voel je je ziek? Blijf dan zeker thuis en kom niet naar de bioscoop.

Is de filmvertoning gestart? Dan kunnen we helaas geen compensatie voorzien. Klik hier voor meer informatie indien de voorstelling reeds gestart of voorbij is.