Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn ticket (foute datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?
Als de voorstelling waarvoor je tickets aankocht, reeds gestart is, kunnen wij je jammer genoeg geen compensatie of terugbetaling geven. Jouw bestelling werd geplaatst en de zitplaats gereserveerd.
Tal van organisaties (zoals filmverdelers en overheidsdiensten) worden op basis van het aantal aangekochte tickets (waartoe ook jouw tickets behoren) vergoed. Ook voor Kinepolis is de kost van niet-ingenomen zitplaatsen helaas niet terugvorderbaar.
Zoals ook opgenomen in de algemene voorwaarden, kunnen tickets daarom onmogelijk geannuleerd noch ingewisseld worden na de start van de voorstelling.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?