Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn ticket (foute datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?

  • Naar aanleiding van de recente beslissingen van het Overlegcomité, heeft de Federatie van Cinema's van België besloten om vanaf vrijdag 29 oktober het gebruik van het Covid Safe Ticket in alle Belgische bioscopen toe te passen. Dit wil zeggen dat een geldig coronacertificaat (Covid Safe Ticket) en identiteitsbewijs voor filmvoorstellingen vanaf 29/10 verplicht worden vanaf de leeftijd van 16 jaar.

    Beschik je niet over een geldig coronacertificaat? ...

FAQ >> Online ticketaankoop >> Huidige pagina

Als de voorstelling waarvoor je tickets aankocht, reeds gestart is, kunnen wij je jammer genoeg geen compensatie of terugbetaling geven. Jouw bestelling werd geplaatst en de zitplaats gereserveerd.

Tal van organisaties (zoals filmverdelers en overheidsdiensten) worden op basis van het aantal aangekochte tickets (waartoe ook jouw tickets behoren) vergoed. Ook voor Kinepolis is de kost van niet-ingenomen zitplaatsen helaas niet terugvorderbaar.

Zoals ook opgenomen in de algemene voorwaarden, kunnen tickets daarom onmogelijk geannuleerd noch ingewisseld worden na de start van de voorstelling.