Ik betaalde mijn tickets via Bancontact / Payconiq, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
De bestelling werd, op technisch niveau, niet afgerond, waardoor je geen aankoop-/toegangsbewijs ontving. Ons aankoopsysteem annuleerde automatisch jouw bestelling.
Wij contacteren je, binnen de 3 uur in verband met de terugbetaling, op het emailadres dat je registreerde bij het online bestellen van de tickets.
Mocht je na 3 dagen geen bericht van ons ontvangen hebben, dan kan je ons contacteren via onderstaande knop 'Stel jouw vraag'.
Top 10 FAQ
- Is een Covid Safe Ticket verplicht?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Is het dragen van een mondmasker verplicht?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Ik heb een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?