Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
Voor de start van de vermelde voorstelling, kan je de tickets die je dubbel kocht laten annuleren aan de bemande kassa in de bioscoop voor dewelke je tickets kocht.
Een tijdelijke uitzondering hierop geldt wegens covid-19. Zolang de filmvertoning nog niet gestart is, kan je ons ook via de knop ‘Stel je vraag’ hieronder contacteren om deze tickets te laten annuleren. Vermeld steeds jouw reservatiecode, je vindt deze in de ticketmail bij de barcode rechts bovenaan.
Top 10 FAQ
- Is een Covid Safe Ticket verplicht?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Is het dragen van een mondmasker verplicht?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Ik heb een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?