Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail met ticket heb ontvangen na een online aankoop?

  • Naar aanleiding van de recente beslissingen van het Overlegcomité, heeft de Federatie van Cinema's van België besloten om vanaf vrijdag 29 oktober het gebruik van het Covid Safe Ticket in alle Belgische bioscopen toe te passen. Dit wil zeggen dat een geldig coronacertificaat (Covid Safe Ticket) en identiteitsbewijs voor filmvoorstellingen vanaf 29/10 verplicht worden vanaf de leeftijd van 16 jaar.

    Beschik je niet over een geldig coronacertificaat? ...

FAQ >> Online ticketaankoop >> Huidige pagina

Je kan je online ticket ook terugvinden via jouw profiel op onze website. Volg onderstaande instructies om het ticket terug te vinden en te downloaden:

1. Log je in of maak een account aan met het e-mailadres waarmee je het ticket hebt gekocht via kinepolis.be/nl#login (bovenaan de pagina).

Volg de volgende instructies als het de eerste keer is dat je inlogt via My Kinepolis:
- Vul je e-mailadres in onder 'Account aanmaken'.
- Klik op de link in de e-mail die je krijgt om de aanmaak van je account te finaliseren en om je profiel te bekijken.

2. Ga naar je profiel, klik op je naam en kies 'profiel' uit het menu.

3. Je vindt je ticket terug onder 'Mijn tickets'.

Vind je ook daar je ticket niet terug?
Contacteer ons via onderstaande knop 'Stel jouw vraag' en vergeet zeker onderstaande info niet te vermelden/mee te sturen:
- Indien mogelijk, een betalingsbewijs waarop je sessienummer (de mededeling van de transactie) staat vermeld.
- Indien er geen betalingsbewijs beschikbaar is: bioscoop, voorstellingsdatum en -uur waarvoor je tickets kocht en het zaalnummer.
- Het e-mailadres waarmee je de tickets aankocht.