Wat als ik mijn ticket nog niet heb ontvangen of geen barcode te zien krijg?
Surf naar https://kinepolis.be/nl/verjaardagsticket en druk deze webpagina met barcode af.
Indien hier geen barcode zichtbaar is zal je een melding te zien krijgen waarom je ticket niet raadpleegbaar is en wat je moet doen om toch nog een gratis ticket te ontvangen. Controleer zeker of al jouw profielgegevens zoals geboortedatum correct zijn ingevuld.
Voldoet je profiel pas recent (minder dan 3 uur geleden) aan alle voorwaarden? Dan kan het nog even duren alvorens een barcode aan je profiel wordt toegewezen, dit gebeurt automatisch.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?