Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?

  • Heb je een ticket voor een filmvertoning (na 25/10/2020) tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Je zal automatisch een terugbetaling ontvangen via de gebruikte betaalmethode. Indien je (deels) met bioscoopvouchers betaalde zal je nieuwe vouchers ontvangen per e-mail. Hou je mailbox goed in de gaten voor verdere informatie, controleer zeker ook jouw spam-inbox.

    Had je een ticket voor een filmvertoning tussen 13/03/2020 - 30/06/2020? Dan had je tot 31/05/2020 de kans om online een compensatie aan te vragen. Heb je het compensatieformulier niet op tijd ingevuld? Dan ontving je...

  • Bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 26/10/2020 en 30/01/2021, blijven automatisch geldig t.e.m. 31/01/2021. Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.

    Alle bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervielen in de periode tussen 13/03/2020 en 29/09/2020, waren geldig t.e.m. 30/09/2020.

    Dit geldt ook voor bioscoopvouchers die aangekocht of ontvangen werden via een derde partij (zoals Proximus, Social Deal, Bongo ...).

FAQ >> Programmatie en filmaanbod >> Huidige pagina

De programmatie in de verschillende Kinepolis bioscopen hangt af van een aantal factoren en gebeurt in overleg tussen Kinepolis, de filmverdeler en de lokale bioscoopverantwoordelijke. In een kleinere Kinepolis bioscoop spelen bijvoorbeeld minder films dan in een bioscoop met veel zalen.
Ook het aantal kopijen van een film dat door de filmdistributeur ter beschikking wordt gesteld, bepaalt in hoeveel bioscopen die film wordt gespeeld. Ten slotte hangt de beslissing of een film ergens vertoond wordt of niet ook af van de ingeschatte belangstelling van het plaatselijke Kinepolis publiek. Nadat een film in een bioscoop werd uitgebracht, wordt wekelijks aan de hand van de interesse van het publiek geëvalueerd of hij nog langer zal vertoond worden en in welke zalen.