Kan Kinepolis mij helpen bij mijn filmkeuze?
Wanneer je je inschrijft op de My Kinepolis newsletter en je profiel zo veel mogelijk aanvult, krijg je een nieuwsbrief op maat in je inbox met een top van films aangepast aan jouw filmvoorkeuren. Maar ook wanneer je een profiel hebt en bent ingelogd op kinepolis.be, zullen we je zoveel mogelijk de informatie tonen die jou interesseert, op basis van de gegevens die je hebt ingevuld.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?