Waar kan ik het verloop van mijn bioscoopervaring melden?
Indien je je ticket online kocht, ontvang je de dag na je filmbezoek een e-mail met een aantal vragen over je bezoek. Door deze lijst in te vullen, maak je niet alleen kans op een Movie Card, bovendien help je ons ook om onze service te verbeteren. Kocht je je ticket aan de kassa of aan de automaten in je Kinepolis bioscoop, dan kan je voor dezelfde vragenlijst terecht op kinepolis.be/mijnbezoek.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?