FAQ: Website en apps - Website en apps algemeen
- Waar kan ik een recensie schrijven?
- Waarom moet ik inloggen op kinepolis.be, wat zijn de voordelen?
- Kan ik een lijstje opstellen van de films die ik heb gezien?
- Kan ik een verlanglijstje bijhouden van de films die ik nog wil zien?
- Waar kan ik iets melden omtrent security en/of privacy fouten op de website en apps?
- Welke browsers kan ik gebruiken om de Kinepolis website optimaal te raadplegen?
- Waar kan ik terecht met mijn opmerking of mening over de website of applicaties op smartphone of tablet?
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?