FAQ: Website en apps - Website en apps algemeen
Bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 26/10/2020 en 29/09/2021 blijven geldig t.e.m. 30/09/2021. Deze verlenging gebeurt automatisch, je hoeft hier niets voor te doen. Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.
Is jouw bioscoopvoucher langer geldig? Dan blijft de vermelde geldigheidsdatum van toepassing.
Voor vragen over de geldigheid van bioscoopvouchers aangekocht of ontvangen via een derde partij (zoals Proximus, Social Deal, Bongo, Dreamland, Veepee, Merits & Benefits,...
- Waar kan ik iets melden omtrent security en/of privacy fouten op de website en apps?
- Waar kan ik terecht met mijn opmerking of mening over de website of applicaties op smartphone of tablet?
- Waar kan ik een recensie schrijven of recensies van anderen terugvinden?
- Waarom moet ik inloggen op kinepolis.be, wat zijn de voordelen?
- Kan ik een lijstje opstellen van de films die ik heb gezien?
- Kan ik een verlanglijstje bijhouden van de films die ik nog wil zien?
- Welke browsers kan ik gebruiken om de Kinepolis website optimaal te raadplegen?
Top 10 FAQ
- Ik heb een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Wordt mijn ticket voor een filmvertoning tijdens de sluitingsperiode terugbetaald?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?