Waar kan ik terecht met mijn opmerking of mening over de website of applicaties op smartphone of tablet?
Je opmerkingen of feedback zijn altijd welkom. Wil je je mening kwijt, heb je tips of heb je een foutje gesignaleerd? Laat het ons dan zo gedetailleerd mogelijk weten. Neem contact met ons op via onderstaande button en geef ons zoveel mogelijk informatie waarmee we aan de slag kunnen.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?