Wat moet ik doen als er een probleem is in de zaal?
Kinepolis staat garant voor de ultieme filmervaring. Elk ongemak van technische aard of problemen in de zaal kan je melden aan één van onze medewerkers.
In twee van onze bioscopen kan dit ook via SMS:
- Kinepolis Brussel: via nummer 3005 (€ 0,50/bericht)
- Kinepolis Antwerpen: via nummer 3811 (€ 0,15/bericht)
Begin je bericht met ANT/BRU (spatie) zaalnummer + bericht.
Onze projectiemedewerkers, stewards of veiligheidsagenten zullen meteen de nodige actie ondernemen.
Let op: wanneer je een sms stuurt zal je geen bericht terug ontvangen. Onze medewerkers zullen ongemerkt en subtiel de zaal controleren en de nodige actie ondernemen.
Top 10 FAQ
- Is een Covid Safe Ticket verplicht?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Is het dragen van een mondmasker verplicht?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Ik heb een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?