Wat moet ik doen als er een probleem is in de zaal?
Kinepolis staat garant voor de ultieme filmervaring. Elk ongemak van technische aard of problemen in de zaal kan je melden aan één van onze medewerkers.
In Kinepolis Brussel kan dit ook via SMS:
- Kinepolis Brussel:
- Via nummer 3005 (€ 0,50/bericht)
- Begin je bericht met BRU (spatie) zaalnummer + bericht
Onze projectiemedewerkers, stewards of veiligheidsagenten zullen meteen de nodige actie ondernemen.
Let op: wanneer je een sms stuurt zal je geen bericht terug ontvangen. Onze medewerkers zullen ongemerkt en subtiel de zaal controleren en de nodige actie ondernemen.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?