Waar kan ik het verloop van mijn bioscoopervaring melden?
Indien je je ticket online kocht, ontvang je de dag na je filmbezoek een e-mail met een aantal vragen over je bezoek. Door deze lijst in te vullen, maak je niet alleen kans op een Movie Card, bovendien help je ons ook om onze service te verbeteren. Kocht je je ticket aan de kassa of aan de automaten in je Kinepolis bioscoop, dan kan je voor dezelfde vragenlijst terecht op kinepolis.be/mijnbezoek.
Top 10 FAQ
- Is een Covid Safe Ticket verplicht?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Is het dragen van een mondmasker verplicht?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Ik heb een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?