FAQ: Bioscoopinformatie & contact - Bioscoopervaring
- Welke zalen zijn geschikt voor rolstoelgebruikers?
- Soms vind ik het te koud of te warm in de filmzaal. Wat kan ik dan doen?
- Hoe vaak worden de Kinepolis zalen schoongemaakt?
- Wat als ik bij aanvang van de film besef dat ik een foute keuze gemaakt heb?
- Beschikken alle zalen over airco?
- Waar kan ik het verloop van mijn bioscoopervaring melden?
- Kan ik zelf mijn plaats kiezen in de zaal?
- Hoe is de zaalindeling in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat moet ik doen als er een probleem is in de zaal?
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?