Wat indien de betaling mislukt ?
Indien de betaling mislukt zal je hiervan op de hoogte gebracht worden via e-mail. In het geval van een betaling via sepa direct debit wordt de Movie Club kaart onmiddellijk beëindigd. In het geval van een betaling via kredietkaart krijgt u 14 dagen de tijd om alsnog uw betaling te voldoen. Tijdens die periode zal Kinepolis haar verplichtingen opschorten en de Movie Club kaart buiten gebruik stellen. Wanneer u binnen deze periode betaalt zal Kinepolis de Movie Club kaart weer in gebruik stellen. Bij gebrek aan betaling binnen voormelde termijn wordt de Movie Club kaart onmiddellijk beëindigd. De beëindiging van de Movie Club kaart heeft uitwerking op de laatste dag van de lopende periode waarvoor de lidmaatschapsvergoeding is betaald. Rechtmatig verkregen tickets kan je ook na het stopzetten van het lidmaatschap gebruiken tot en met de geldigheidsdatum.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?