Hoe lang worden mijn data bijgehouden?
We bewaren je gegevens enkel zolang dat nodig is voor de doeleinden die vermeld zijn bij de vraag “Waarom verzamelt Kinepolis data?”. Conversaties met de klantendienst worden bijvoorbeeld bewaard tot 2 maanden na de afhandeling van je vraagstelling. De gegevens die we gebruiken om onze marketing zo goed mogelijk af te stemmen op jouw voorkeuren en interesses, bewaren we tot 5 jaar na je laatste actieve interactie met Kinepolis. Daarna beschouwen we ze als niet meer relevant en worden ze verwijderd. Bepaalde gegevens bewaren we om juridische redenen gedurende een periode van 10 jaar: die worden voor geen enkel ander doel gebruikt en ze zijn dan ook niet beschikbaar voor bijvoorbeeld marketing.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?