Geeft Kinepolis mijn gegevens door aan andere partijen?
Voor bepaalde diensten, zoals bijvoorbeeld het hosten van websites, doen we een beroep op externe partijen, die daardoor toegang kunnen krijgen tot jouw gegevens. Het gaat daarbij altijd om partijen die Kinepolis zorgvuldig heeft gekozen, die uitsluitend handelen volgens onze instructies en die verplicht zijn adequate maatregelen te nemen inzake gegevensbescherming en wiens toegang tot jouw gegevens beperkt is tot wat strikt noodzakelijk en onvermijdelijk is om hun diensten te leveren.
Wij delen je gegevens niet met andere derde partijen zonder jouw uitdrukkelijke toestemming hiervoor. De manier waarop je toestemming geeft om je gegevens te delen met externe partijen kan zijn door expliciet aan te kruisen dat je informatie wenst te ontvangen van de sponsors van een bepaald event. Ook via je cookie-instellingen (die je kiest via de cookiebanner of via de instellingen van je browser) kan je toestemming geven om data die ontstaan uit je gebruik van onze online diensten te delen met externe partijen als Facebook, Instagram, Google, enz. Details daarover vind je in ons cookiebeleid. Een link naar dat document vind je onderaan onze website.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?