Waar en hoe kan ik mijn gegevens verwijderen?
Als je een My Kinepolis account hebt, kan je vanuit dat account (je moet ingelogd zijn) je gegevens (geheel of gedeeltelijk) verwijderen.
Let op: als je een product van Kinepolis hebt dat een contract impliceert, zal je je gegevens niet kunnen verwijderen zonder eerst dat contract te beëindigen.
Zie daarvoor de voorwaarden van het betreffende product:
- Movie Club: Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
- Kinepolis Student Card: Indien je je registratie wil beëindigen kan dit door een e-mail te sturen naar marketing[at]kinepolis[dot]be vanuit het e-mailadres dat is gekoppeld aan je My Kinepolis account. Gelieve Je Kinepolis Student Card code door te geven die je kan vinden in je My Kinepolis account onder ‘Mijn tickets en kaarten’.
Heb je geen My Kinepolis account, dan kan je je e-mailadres invullen in een online formulier. Er wordt dan een e-mail gestuurd naar dat adres met daarin een link naar alle gegevens die voor dat e-mailadres bij Kinepolis bekend zijn. Vanop die pagina zal je je gegevens dan (geheel of gedeeltelijk) kunnen verwijderen.
Juridische bepalingen verplichten Kinepolis bepaalde gegevens, zoals transactiegegevens, te bewaren. Houd er rekening mee dat dergelijke verplichtingen primeren op het recht op vergetelheid. Daarom houden wij dergelijke gegevens zo lang als nodig bij om te voldoen aan die wettelijke verplichtingen en verwijderen ze zodra dat toegelaten is door het verstrijken van de verplichte bewaringstermijn.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?