Hoe kan ik ervoor zorgen om geen e-mails van Kinepolis meer te ontvangen? Wat is het onderscheid met mijn recht op vergetelheid (recht om al jouw gegevens te verwijderen)?
Indien je geen e-mails van Kinepolis meer wenst te ontvangen, dan raden we je aan dit aan te duiden vanuit je profielpagina in jouw My Kinepolis account. Indien je geen My Kinepolis account hebt, dan moet je eerst je gegevens opvragen via https://kinepolis.be/nl/mijn-rechten-uitoefenen waarna je aanduidt om één, meerdere of alle e-mails stop te zetten. Deze keuze wordt bewaard zolang je gegevens in onze database zitten.
De keuze om geen e-mails meer te ontvangen wordt daarentegen niet bewaard indien je ervoor kiest om alle gegevens die wij over jou hebben te verwijderen. Op die manier kunnen wij jouw voorkeuren immers niet meer onthouden. Dit betekent dat wanneer je na de uitoefening van je recht op vergetelheid terug een bioscoopticket aankoopt bij Kinepolis, wij terug je gegevens mogen gebruiken voor direct marketing voor gelijkaardige producten en diensten. Je kan je hiertegen uiteraard verzetten.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?