FAQ: Bioscoopaanbod - Technologie
- Ik kan films ontdekken bij Kinepolis in Laser Ultra, Atmos, 3D, 4DX en digitaal. Wat is het verschil tussen deze verschillende technologieën?
- Beschikt mijn Kinepolis bioscoop over een Laser ULTRA zaal?
- Hoe weet ik of ik een film kan ontdekken in Laser ULTRA, Atmos, 3D of 4DX?
- Waarom kan ik niet in elke Kinepolis bioscoop een film beleven in 4DX, Laser ULTRA of Atmos?
- Mag iedereen naar een film in 4DX?
- Mag ik eten en drinken in de 4DX zaal?
- Welke 3D bril kan ik bij Kinepolis gebruiken?
- Waarom moet ik een 3D bril aankopen?
- Is er een pauze voorzien tijdens een 4DX, IMAX of ScreenX voorstelling?
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?