FAQ: Tickets en tarieven - Online/mobiele ticketaankoop en Passbook
Bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 26/10/2020 en 29/09/2021 blijven geldig t.e.m. 30/09/2021. Deze verlenging gebeurt automatisch, je hoeft hier niets voor te doen. Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.
Is jouw bioscoopvoucher langer geldig? Dan blijft de vermelde geldigheidsdatum van toepassing.
Voor vragen over de geldigheid van bioscoopvouchers aangekocht of ontvangen via een derde partij (zoals Proximus, Social Deal, Bongo, Dreamland, Veepee, Merits & Benefits,...
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Kan ik mijn ticket via iDeal betalen?
- Waar kan ik mijn online aangekochte 3D bril afhalen?
- Op mijn bevestigingsmail (online ticket) staat niet voor alle bestelde tickets een rij- en zetelnummer aangegeven.
- Kan ik met elk toestel mobiel tickets bestellen?
- Ik vind mijn voorstelling niet terug in het online ticketingsysteem, wel op de website.
- Hoe kan ik mijn Kinepolis tickets toevoegen aan Passbook?
- Hoe kan ik online mijn tickets betalen?
- Ik betaalde mijn tickets met mijn kredietkaart, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
- Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail met ticket heb ontvangen na een online aankoop?
- Ik betaalde mijn tickets via overschrijving/Bancontact/MisterCash, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn ticket (foute datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?
- Ik betaalde mijn tickets via iDeal, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
- Ik kocht een ticket voor een evenement. Ik heb daarbij een fout gemaakt / ik kan de voorstelling niet bijwonen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Als ik online mijn tickets kocht, heb ik mijn geprint ticket dan nodig om naar de zaal te kunnen?
- Ik betaalde mijn tickets via bioscoopvouchers, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
- Hoe kan ik online tickets kopen?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
Top 10 FAQ
- Ik heb een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Wordt mijn ticket voor een filmvertoning tijdens de sluitingsperiode terugbetaald?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?