Ik krijg de mails van Kinepolis in het Frans, hoe kan ik ze in het Nederlands ontvangen?
Aan de hand van de taalversie van kinepolis.be op het moment dat je deelneemt aan een wedstrijd, een ticket aankoopt of je My Kinepolis profiel aanmaakt, wordt je taal van voorkeur bepaald. Indien je een My Kinepolis profiel hebt, volstaat het om in te loggen op de Nederlandstalige website om nadien je taal te veranderen. Indien je geen profiel hebt, kan je er eentje aanmaken op kinepolis.be/nl of je kan ons via onderstaande button contacteren.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?