Kan ik mijn bestelling volgen?
We versturen alle fysieke bestellingen met 'track & trace'. In je verzendbevestiging die je per e-mail ontvangt kan je een link terugvinden om je bestelling te volgen.
Digitale producten worden onmiddellijk (binnen maximaal 10 minuten) of op de gekozen datum (om 7u ’s ochtends) per e-mail verzonden. Controleer zeker je spam-inbox.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?