Wat is de leveringstermijn?
De fysieke levering wordt verzorgd door Bpost. Op feest- en zondagen zijn er geen leveringen.
We rekenen op een levertermijn van 2 tot 4 werkdagen. Tijdens de kerstperiode kan er een onbepaalde vertraging oplopen. We doen er alles aan om de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Van zodra dit gebeurd is, krijg je een verzendbevestiging van ons en kan je de status van de bestelling raadplegen via de track & trace link.
Door uitzonderlijke omstandigheden (bv. slecht weer of enorme drukte) kan het zijn dat het niet lukt je bestelling binnen de op onze website aangegeven levertijd te bezorgen, dan brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte.
Ben je niet thuis als de bezorger langskomt? Dan probeert deze je bestelling bij de buren af te geven of ontvang je jouw bestelling in de brievenbus. Lukt dit niet, dan ontvang je een bericht van aanbieding in de brievenbus. Op dat bericht vind je alle instructies om je pakket op een ander moment of andere plaats te laten leveren.
Digitale producten worden onmiddellijk of op de gekozen datum per e-mail verzonden.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?