Hoe worden digitale producten verzonden?
Digitale producten worden per e-mail verzonden.
Wanneer je een digitaal product voor jezelf aankoopt, ontvang je binnen maximaal 10 minuten een e-mail met jouw bestelling. Deze e-mail bevat de barcode(s) van jouw aangekochte product(en) en praktische informatie over het gebruik.
Je kan er ook voor kiezen om een digitaal product als cadeau aan te kopen. In dat geval heb je de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Je kan er ook voor kiezen om de e-mail niet onmiddellijk, maar pas op een latere datum te laten verzenden. Deze wordt dan op om 7u ’s ochtends op de door jou gekozen datum verzonden naar het opgegeven e-mailadres van de ontvanger. Opgelet, de geldigheidsduur begint wel te lopen op datum van aankoop.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?