Ik zou graag aanwezig zijn met een stand op een Kinepolis event. Bij wie kan ik daarvoor terecht?
Om aanwezig te zijn met een stand tijdens een van onze evenementen kan je rechtstreeks contact opnemen met de B2B accountmanager per bioscoop.
Een overzicht vind je hier>>
Wil je je niet richten tot de lokale bioscoopmarkt, maar nationaal een event sponsoren? Dat kan ook.
Meer info daarover vind je hier >>
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?