Waar kan ik terecht met een klacht?
De kwaliteit van onze diensten en je tevredenheid zijn onze prioriteiten.
Als je een klacht hebt zullen wij die bestuderen en een passende oplossing bieden om die te verhelpen.
Stuur ons je klacht via ons standaard contactformulier en we zullen zo snel mogelijk reageren.
Je kan ons ook contacteren per post: Kinepolis Group, Moutstraat 132-146, 9000 Gent
Heb je een probleem gehad met een online aankoop die je via onze website of app verrichte? Misschien vind je de nodige informatie bij de veelgestelde vragen op onze website. Zo niet, dan kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst via het standaard contactformulier.
Ben je om de een of andere reden niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht door onze klantendienst mbt je online aankoop via onze website of app. Dan kan je steeds, indien je dit wenst, gebruik maken van het platform voor online geschillenbeslechting van de Europese Commissie.
U kan in dit platform gebruikmaken van het volgende emailadres van Kinepolis: marketing[at]kinepolis[dot]be
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?