Waarom ontvang ik e-mails van Kinepolis zonder dat ik me daarvoor ingeschreven heb?
Er zijn in de wet meerdere redenen voorzien op basis waarvan een bedrijf iemand per e-mail mag contacteren. Zich inschrijven op een newsletter is er daar één van, maar e-mails mogen bijvoorbeeld ook verstuurd worden naar bestaande klanten (zoals iemand die een cinematicket gekocht heeft) voor gelijkaardige producten en diensten als diegene die zij hebben aangekocht zonder dat zij uitdrukkelijk hebben toegestemd. Natuurlijk is het wel zo dat je je op elk moment eenvoudig kan uitschrijven via de “unsubscribe button” die je in elke e-mail terugvindt.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?