Waar kan ik terecht met verdere vragen over privacy en persoonsgegevens?
In deze FAQ beantwoorden we de meest gestelde vragen over deze onderwerpen. Vind je het antwoord hier niet, dan vind je in deze FAQ ook een online formulier waarin je je vraag kan stellen. Indien het online formulier je niet voldoende verder kan helpen, dan kan je je vraag over de uitoefening van je rechten sturen naar privacy [at] kinepolis [dot] be. Indien je een andere vraag hebt die geen betrekking heeft op de uitoefening van je rechten, dan kan je je ook rechtstreeks wenden tot onze Data Privacy Officer (DPO) via dpo [at] kinepolis [dot] com.
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?