Welkom in Kinepolis Brugge
Inhoudstafel
Dit kan je alvast helpen met al jouw praktische vragen over Kinepolis Brugge.
- Hoe kan ik Kinepolis Brugge bereiken en waar kan ik parkeren?
- Hoe gebruik ik mijn online aangekochte ticket(s)?
- Pauze
- Op welke momenten is het druk?
- Hoe laat begint de voorstelling?
- Waar kan ik voor en/of na mijn bioscoopbezoek iets eten of drinken?
- Propere zalen
- Wat moet ik doen bij een probleem tijdens mijn voorstelling?
- Deel jouw Kinepolis ervaring
Nog vragen of opmerkingen?
Raadpleeg dan de FAQ of stuur een mail via het contactformulier.
Hoe gebruik ik mijn online aangekochte ticket(s)?
Optie 1: Je print je aankoopbevestiging (rechtstreeks vanuit online ticketing of de versie die je per email ontvangt)
Daarmee kan je rechtstreeks naar de ticketcontrole. (Je hoeft dus niet eerst nog langs een automatische ticketmachine te gaan om je tickets af te drukken.) Aan de ticketcontrole scan je zelf de barcode waarna je de eigenlijke tickets ontvangt. De ticketcontrole staat op het bioscoopplan aangeduid als ‘TC’. Daarna kan je rechtstreeks naar de shop en de zaal gaan.
Indien je je ticket hebt afgeprint, krijg je rechtstreeks toegang tot je zaal en de shop.
Optie 2: Je gebruikt je smartphone
Indien je een smartphone hebt kan je rechtstreeks naar de ticketcontrole gaan (Je hoeft dus ook in dit geval niet eerst langs een automatische ticketmachine te gaan.) De ticketcontrole staat op het bioscoopplan aangeduid als ‘TC’. Zorg ervoor dat de barcode goed zichtbaar is op je scherm. Hiervoor is het belangrijk dat de helderheid maximaal is en dat de barcode volledig op het scherm wordt weergegeven. Nadat je de code hebt gescand zal je je tickets ontvangen en heb je toegang tot de shop en je zaal. Het kan nog gemakkelijker: heb je Passbook of een gelijkaardige applicatie op je smartphone, dan kan je na aankoop een Passbook ticket naar die applicatie sturen en daarmee rechtstreeks naar de ticketcontrole gaan.
Indien je een smartphone hebt, krijg je rechtstreeks toegang tot je zaal en de shop. Maar het kan zelfs gemakkelijker. Heb jij Passbook of een gelijkaardige applicatie op je smartphone, dan kan je na aankoop het ticket naar die applicatie sturen. Je hoeft dan niet meer de mail met de barcode te openen indien er controle is.
Optie 3: Je noteert de reservatiecode
Het kan ook helemaal zonder printer of smartphone. Indien je je reservatiecode noteert kan je met deze code de tickets afhalen aan de automatische kassa’s en daarmee vervolgens naar de ticketcontrole gaan. De ticketcontrole staat op het bioscoopplan aangeduid als ‘TC’.
Indien je je reservatiecode noteert kan je met deze code de tickets afhalen aan de automatische kassa’s en vervolgens naar je zaal en de shop gaan.
Pauze
Voor de vertoning van kinder- en familievoorstellingen van langer dan 2 uur en 20 minuten wordt tijdens de film een pauze van 10 minuten voorzien. In sommige gevallen wordt daarvan afgeweken. Wil je met zekerheid weten of jouw film een pauze heeft kan je dit nakijken
voor de aanvang van de voorstelling in je Kinepolis bioscoop.
Op welke momenten is het druk?
De drukste periodes in de bioscoop zijn vrijdag-, zaterdag- en zondagavond. Ook tijdens schoolvakanties is het vaak druk. Dan kan je best wat vroeger naar de bioscoop vertrekken om onnodige stress te vermijden. Hou ook rekening met eventuele drukte onderweg en op de parking.
Het is op die momenten ook vrij druk in de shops, want een bioscoopbezoek is natuurlijk niet compleet zonder een snack en een drankje.
Waar kan ik voor/en na mijn bioscoopbezoek iets eten of drinken?
Voor of na je bioscoopbezoek heb je misschien nog zin in een lekker hapje of drankje. Klik hier voor horecazaken in de buurt.
Propere zalen
Een klein leger van medewerkers, vaak studenten, is voortdurend in de weer om ervoor te zorgen dat jij straks in een propere zaal van je film kan genieten. Op drukke momenten hebben zij daar tussen 2 films soms maar weinig tijd voor. We willen dan ook graag jouw medewerking vragen om je plekje proper achter te laten en je afval na de voorstelling in de vuilbak te deponeren. De kuisploeg en de mensen die na jou naar de volgende film komen kijken, zullen je dankbaar zijn.
Wat moet ik doen bij een probleem tijdens mijn voorstelling?
Indien je technische problemen of overlast in de zaal opmerkt, staat het Kinepolis team altijd klaar. Je kan dan een sms sturen naar het nummer 3005. Het team zal vervolgens zo snel mogelijk het probleem oplossen zodat je opnieuw optimaal kan genieten van je bioscoopbezoek.
Deel jouw Kinepolis ervaring
Na de film zal je een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te vertellen wat je vond van de film en je bioscoopbezoek. Dat helpt ons zaken te verbeteren waar dat nodig zou zijn. Jij maakt daarmee bovendien kans op een Movie Card! (Dat is een kaart met 10 tickets, geldig gedurende 100 Dagen.)