FAQ: Movie Club - Maandelijkse bijdrage
- Hoeveel bedraagt de maandelijkse bijdrage?
- Krijg je als student korting op deze formule
- Hoe verloopt de betaling?
- Kan ik mijn betaalmiddel wijzigen?
- Hoe komt het dat er bij de registratie van een bijkomend betaalmiddel een klein bedrag van mijn rekening gaat?
- Wat moet ik doen indien ik een nieuwe bankkaart heb ontvangen?
- Wat indien de betaling mislukt ?
- Hoe herroep ik mijn aankoop?
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?