FAQ: Movie Club - Maandelijks filmticket
- Wanneer ontvang ik het maandelijks filmticket?
- Kan iemand anders gebruik maken van mijn Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Kan je je filmtickets ongelimiteerd opsparen?
- Waar kan ik het aantal resterende filmtickets raadplegen?
- Kan ik mijn Movie Club kaart voor alle films/evenementen gebruiken?
- Voor welke Premium Large formats moet ik een supplement betalen?
- Hoe koop ik een ticket voor mezelf en mijn +1 aan?
Top 10 FAQ
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn tickets annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de twee dagen erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom kan de geldigheidsduur van mijn bioscoopvoucher of voordeelkaart niet verlengd worden?
- Waar kan ik terecht voor een verloren voorwerp?