FAQ SLUITING COVID-19
1. Wordt mijn ticket voor een filmvertoning tijdens de sluitingsperiode terugbetaald?
Heb je een ticket voor een filmvertoning (na 25/12/2021) tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Je zal automatisch een terugbetaling ontvangen via de gebruikte betaalmethode. Indien je (deels) met bioscoopvouchers betaalde zal je nieuwe vouchers ontvangen per e-mail. Hou je mailbox goed in de gaten voor verdere informatie, controleer zeker ook jouw spam-inbox.
2. Ik heb een voucher/voordeelkaart en die vervalt tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
Bioscoopvouchers die vervallen in de periode tussen 26/12/2021 en 31/01/2022 blijven geldig t.e.m. 30/06/2022. Voordeelkaarten die vervallen tussen 26/12/2021 en 30/06/2022 blijven geldig t.e.m. 30/06/2022. Deze verlenging gebeurt automatisch, je hoeft hier niets voor te doen. Hou je mailbox in de week van 3/1 zeker in de gaten en controleer ook zeker je spam-inbox! Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.
Is jouw bioscoopvoucher langer geldig? Dan blijft de vermelde geldigheidsdatum van toepassing.
Voor vragen over de geldigheid van bioscoopvouchers aangekocht of ontvangen via een derde partij (zoals Proximus, Social Deal, Bongo, Cadeaubox, Dreamland, Veepee, Ekivita-Edenred, Cera en overige bedrijven) dien je contact op te nemen met de uitgever van de voucher. Bedrijven kunnen terecht bij hun account manager voor meer informatie over de geldigheid van bioscoopvouchers aangekocht via Kinepolis Business.
3. Wat gebeurt er met mijn gratis verjaardagsticket als ik tijdens de sluitingsperiode verjaar?
Verjaardagstickets voor verjaardagen vanaf 25/12/2021 t.e.m. 31/01/2022, blijven automatisch geldig tot en met 30/06/2022. Deze verlenging gebeurt automatisch, je hoeft hier niets voor te doen. Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.
4. Ik heb aan de kassa (offline) tickets gekocht voor een voorstelling die omwille van de nieuwe maatregelen niet door kan gaan. Wat gebeurt daarmee?
Aangezien je aan de kassa je ticket(s) hebt gekocht, hebben we geen gegevens van je en kunnen we je niet automatisch terugbetalen. We vragen je daarom om voor 15 januari dit formulier in te vullen, zodat we zo snel mogelijk aan de slag kunnen met je terugbetaling.