Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail met ticket heb ontvangen na een online aankoop?

Je kan je online ticket ook terugvinden via jouw profiel op onze website. Volg onderstaande instructies om het ticket terug te vinden en te downloaden:

1. Log je in of maak een account aan met het e-mailadres waarmee je het ticket hebt gekocht via kinepolis.be/nl#login (bovenaan de pagina).
Volg de volgende instructies als het de eerste keer is dat je inlogt via MyKinepolis:
- Vul je e-mailadres in onder 'Account aanmaken'
- Klik op de link in de e-mail die je krijgt om de aanmaak van je account te finaliseren en om je profiel te bekijken.

2. Ga naar je profiel, klik op je naam en kies 'profiel' uit het dropdown menu

3. Je vindt je ticket terug onder 'Mijn tickets'

Vind je ook daar je ticket niet terug?
Contacteer ons via onderstaande button ('Stel jouw Vraag') en vergeet zeker onderstaande info niet te vermelden/mee te sturen:
- Indien mogelijk: betalingsbewijs waarop je sessienummer (de mededeling van de transactie) staat vermeld
- Indien er geen betalingsbewijs beschikbaar is: bioscoop, voorstellingsdatum en -uur waarvoor je tickets kocht + het zaalnummer
- Het e-mailadres waarmee je je tickets aankocht online

Of contacteer ons op de Kinepolis lijn, iedere dag, van maandag tot en met zondag,  van 10u tem 20u op het nummer  078 055 500 (zonaal tarief).
Hou zeker volgende info klaar: gekozen bioscoop, datum van de aankoop, betaalwijze, gevalideerde codes van de bioscoopcheques, Movie Card of Family Card, het e-mailadres dat je registreerde op de Kinepolis website tijdens de aankoop.