Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?

  • Heb je een ticket voor een filmvertoning (na 25/10/2020) tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Je zal automatisch een terugbetaling ontvangen via de gebruikte betaalmethode. Indien je (deels) met bioscoopvouchers betaalde zal je nieuwe vouchers ontvangen per e-mail. Hou je mailbox goed in de gaten voor verdere informatie, controleer zeker ook jouw spam-inbox.

    Had je een ticket voor een filmvertoning tussen 13/03/2020 - 30/06/2020? Dan had je tot 31/05/2020 de kans om online een compensatie aan te vragen. Heb je het compensatieformulier niet op tijd ingevuld? Dan ontving je...

  • Bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 26/10/2020 en 30/01/2021, blijven automatisch geldig t.e.m. 31/01/2021. Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.

    Alle bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervielen in de periode tussen 13/03/2020 en 29/09/2020, waren geldig t.e.m. 30/09/2020.

    Dit geldt ook voor bioscoopvouchers die aangekocht of ontvangen werden via een derde partij (zoals Proximus, Social Deal, Bongo ...).

Omdat jouw aankoop reeds door onze systemen geboekt werd en de betaling geïnd, kan de bestelling niet geannuleerd of omgeruild worden via e-mail of telefoon (zie ook onze algemene aankoopvoorwaarden).

Als de filmvertoning nog niet gestart is, kan je jouw ticket(s) wèl ter annulatie of omruiling aanbieden in de Kinepolis-bioscoop.

Opgelet: Deze annulatie of omruiling gebeurt ter plaatse (in de Kinepolis bioscoop voor dewelke je de tickets kocht) en voorafgaand aan de vertoning. De annulatie kan enkel gebeuren op vertoon van de reservatiecode. Houd dit nummer dus goed bij.