Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn ticket (foute datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?

  • Mondmaskers zijn vanaf zaterdag 11/7 verplicht voor iedere bezoeker in een Kinepolis bioscoop. Geen masker = geen toegang tot de bioscoop. Wél is het toegelaten snacks & drinks te consumeren en dus je mondmasker hiervoor af te zetten. 

  • Alle bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 13/03/2020 en 29/09/2020, blijven automatisch geldig t.e.m. 30/09/2020. Dit geldt ook voor bioscoopvouchers die aangekocht of ontvangen werden via een derde partij (zoals Cera, Proximus, Social Deal, Bongo ...).

Als de voorstelling waarvoor je tickets aankocht, reeds gestart is, kunnen wij je jammer genoeg geen compensatie of terugbetaling geven.
Jouw bestelling werd geplaatst en de zitplaats gereserveerd.
Tal van organisaties (zoals filmverdelers en overheidsdiensten) worden op basis van het aantal aangekochte tickets (waartoe ook jouw tickets behoren) vergoed.
Ook voor Kinepolis is de kost van niet-ingenomen zitplaatsen helaas niet terugvorderbaar.
Zoals ook opgenomen in de algemene voorwaarden, kunnen tickets daarom onmogelijk geannuleerd noch ingewisseld worden na de start van de voorstelling.