Ik betaalde mijn tickets via iDeal, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?

  • Mondmaskers zijn vanaf zaterdag 11/7 verplicht voor iedere bezoeker in een Kinepolis bioscoop. Geen masker = geen toegang tot de bioscoop. Wél is het toegelaten snacks & drinks te consumeren en dus je mondmasker hiervoor af te zetten. 

  • Alle bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 13/03/2020 en 29/09/2020, blijven automatisch geldig t.e.m. 30/09/2020. Dit geldt ook voor bioscoopvouchers die aangekocht of ontvangen werden via een derde partij (zoals Cera, Proximus, Social Deal, Bongo ...).

De bestelling werd, op technisch niveau, niet afgerond, waardoor je geen aankoop-/toegangsbewijs ontving. Ons aankoopsysteem annuleerde automatisch jouw bestelling.
Wij contacteren je, binnen de 3 uur in verband met de terugbetaling, op het emailadres dat je registreerde bij het online bestellen van de tickets.
Mocht je na 3 dagen geen bericht van ons ontvangen hebben, dan kan je ons contacteren via onderstaande button ('Stel jouw Vraag') of via tickets@kinepolis.be.