Als ik online mijn tickets kocht, heb ik mijn geprint ticket dan nodig om naar de zaal te kunnen?

De geprinte versie van je ticket is niet altijd nodig:

1. Met je smartphone: zorg ervoor dat de barcode in bijlage van je aankoopbevestiging zichtbaar is. Ga rechtstreeks naar de ticketcontrole, scan de barcode, neem je ticket(s) in ontvangst en loop door naar de zaal.

Om je smartphone te kunnen gebruiken moet je de barcode in bijlage van je aankoopbevestiging downloaden op je smartphone en ervoor zorgen dat de helderheid van je scherm zo hoog mogelijk is. De barcode moet volledig zichtbaar zijn en moet een afmeting van minstens 1.5 cm en maximaal 8 cm hebben op je scherm. Dit werkt enkel voor schermen van minimaal 140x200 pixels en met een contrast van minimum 20%.

2. Met je afgedrukte aankoopbevestiging: je kan thuis printen. Je ontvangt na betaling een ticket en een bevestigingsmail op het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd. Druk op de printknop om je ticket te printen. Met dit ticket kan je rechtstreeks naar de ticketcontrole of in Kinepolis Brugge en Oostende direct naar de zaal.
In Kinepolis Kortrijk, krijg je rechtstreeks toegang tot de shop en je zaal. Gelieve steeds je ticket beschikbaar te houden voor eventuele ticketcontrole.

3. Met Passbook: Heb je Passbook of een gelijkaardige applicatie op je smartphone? Met je Passbook kan je rechtstreeks naar de ticketcontrole of in Kinepolis Brugge en Oostende direct naar de zaal.
Je kan je ticket ook in jouw Kinepolis bioscoop printen. Noteer de bestelcode die je terugvindt in je mail, kies aan de automatische kassa in jouw Kinepolis bioscoop voor 'Tickets al betaald? Reservatie ophalen' en geef de code in. Vervolgens wordt je ticket geprint. Met dit ticket kan je naar de ticketcontrole gaan.