Wordt mijn ticket terugbetaald?

FAQ >> Covid-19 informatie >> Huidige pagina

Heb je een ticket voor een filmvertoning tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Vul dan dit contactformulier (in om aanspraak te maken op een compensatie. Je kan kiezen voor ofwel een bioscoopvoucher (incl. supplementen) die geldig is t.e.m. 31/07/2020 of de terugbetaling vragen van je filmticket.

Voorwaarden:

  • Indien compensatie in voucher(s) aangevraagd voor een online ticketaankoop, zal je deze ontvangen op het e-mailadres dat gebruikt werd voor de online aankoop.
  • Indien je meerdere tickets aankocht voor eenzelfde vertoning, volstaat het om de reservatie- of barcode éénmalig in te vullen. Wij kunnen aan de hand hiervan zien hoeveel tickets werden aangekocht.
  • Alle aanvragen voor een terugbetaling dienen ten laatste op 30 april 2020 ingediend te worden via onderstaande formulier. Klanten die online hun ticket(s) kochten voor een geannuleerde voorstelling en onderstaande formulier niet tijdig invulden zullen automatisch een e-mail ontvangen (op het e-mailadres gebruikt voor de aankoop) met een/meerdere bioscoopvoucher(s) die geldig zijn t.e.m. 31/07/2020 ter compensatie. Na 30 april 2020 zullen geen aanvragen meer geaccepteerd worden.
  • We doen ons uiterste best om aanvragen binnen maximaal 14 werkdagen te behandelen. Je ontvangt een e-mail zodra jouw aanvraag verwerkt werd.