Ik kocht/kreeg een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
Heb je een ticket voor een filmvertoning (na 25/10/2020) tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Je zal automatisch een terugbetaling ontvangen via de gebruikte betaalmethode. Indien je (deels) met bioscoopvouchers betaalde zal je nieuwe vouchers ontvangen per e-mail. Hou je mailbox goed in de gaten voor verdere informatie, controleer zeker ook jouw spam-inbox.
Had je een ticket voor een filmvertoning tussen 13/03/2020 - 30/06/2020? Dan had je tot 31/05/2020 de kans om online een compensatie aan te vragen. Heb je het compensatieformulier niet op tijd ingevuld? Dan ontving je...
Bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 26/10/2020 en 30/03/2021, blijven automatisch geldig t.e.m. 31/03/2021. Opgelet, vervaldatum = uiterste datum voorstelling film.
Alle bioscoopvouchers en voordeelkaarten die vervielen in de periode tussen 13/03/2020 en 29/09/2020, waren geldig t.e.m. 30/09/2020.
Dit geldt ook voor bioscoopvouchers die aangekocht of ontvangen werden via een derde partij (zoals Proximus, Social Deal, Bongo ...).
Top 10 FAQ
- Ik kocht/kreeg een voucher/voordeelkaart en die is vervallen tijdens de sluitingsperiode. Wat moet ik doen?
- Wordt mijn ticket voor een filmvertoning tijdens de sluitingsperiode terugbetaald?
- Door een technisch probleem, bestelde ik de tickets dubbel. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Vanaf wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
- Waarom is mijn verjaardagsticket enkel geldig op de dag van mijn verjaardag en de dag erna?
- Ik kan geen gebruik maken van het ticket dat ik aankocht, maar de voorstelling is nog niet begonnen. Kan ik mijn ticket annuleren?
- Waarom kan ik niet elke film in mijn Kinepolis bioscoop zien?
- Hoe lang speelt een film in mijn Kinepolis bioscoop?
- Waarom moet ik betalen voor een bezoek aan het toilet?
- Wat zijn de openingsuren van mijn Kinepolis bioscoop?